Tuesday 30 August 2016

Rustige aandjie ...

Wednesday, May 2, 2012

Rustige Aandjie

Gisteraand die fliek "The Vow" gekyk en weereens besef dat die liefde oorwin alles ! My hart was skoon seer maar weereens gee dit ons hoop ! Hoop dat alles eendag die moeite werd sal wees ! Die dierbare mannetjie het uitgehou en aangehou en uiteindelik toe sien sy hom raak en maak alles die moeite werd! Die einde was beslis die moeite werd om te sien !!!

Vanoggend bietjie met n ou vriendin gesels ou Channa Bananna van Cougar Town !! Hehehehe My vriendin jy is Awesome ! Gaan groot of stuur hom huistoe !!!

Dis Donderdag en die son is besig om sy kop hier tussen die bome uit te steek en vang my oog so deur die blindings voor die ruit ! My gemoed so  bietjie swaar en my binneste baklei nog so bietjie .... worstel met die keuses wat ons maak! Ek weet mens kry min kanse op geluk in die lewe en ek weet als is nie altyd maanskyn en rose nie maar genade tog wees net eerlik met jouself, se hoe jy voel en wys dit !!!

No comments:

Post a Comment