Tuesday 30 August 2016

Mense en dinge ....

Wednesday, May 23, 2012

Mense en dinge .....

Vandag n nuwe dag vol nuwe dinge en  gedagtes ! Sommige kere dan se mens dinge wat jou of seer maak of jou so bietjie laat dink ! Jou eie lewe laat hersien - dink oor dinge ! Ek se altyd dit maak nie saak wat mense van jou dink nie maar soms raak dit my ook maar as ek hoor wat hul van my se.   Dis snaaks hoe mense jou kan uitjou as die een wat jy nie regtig is nie en dan net kan onverskoning vra en dink dat dit ok is, raai wat ? Daardie woorde los brandmerke op die volgende persoon se hart en daardie merke vat veel langer om gesond te word indien dit wel gesond word !  Ek weet ek vergewe maklik maar met vergeet sukkel ek soms so bietjie ! Ek bid Liewe Vader skenk aan my die krag en genade om die persone wat mens se hart so breek vry te spreek en die dade te vergeet wat hulle so mildelik teen my pleeg ! Dankie Jesus dat ek weet U is aan my kant !                                                                                             

No comments:

Post a Comment